Module style lanutrition.fr

More
13 years 2 weeks ago #14884 by randonneur
J'ai suivi la conférence de dimanche passé à Lyon et j'ai été très impressionné par FlexiContent.
Le site lanutrition.fr a été montré comme exemple. Est-ce que le module avec les onglets qui affiche les derniers articles, les plus vus, les plus récents et les plus commentés fait partie de FlexiContent?
J'ai cherché sur le forum et dans les diverses docs, mais n'ai pas trouvé de réponse. merci

Pierre A. Martin
community & web project manager diplômé
Valais (CH)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 1 week ago #14888 by micker
Replied by micker on topic Module style lanutrition.fr
hello
oui cela va faire partie de la prochaine version 1.5.5 avec un module capable de charger n'importe quel champs
un peu de patience donc

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 1 week ago #14894 by randonneur
Merci pour l'information. je vais donc patienter.

Pierre A. Martin
community & web project manager diplômé
Valais (CH)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 1 week ago #14896 by micker
Replied by micker on topic Module style lanutrition.fr
pas de soucis
la partie graphique marchera grace a des templates et le module sera livré avec un template de base apres au gens de proposer ou créer le leur
a+

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.291 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline