boutons ‘Whishlist' / 'Collection'

More
7 years 10 months ago #62537 by micker
c'est simple comme dis précedement dans un de mes messages tu as un module (donc dans la partie extensions > modules) qui charge ton menu .. même deux => depublies en un

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 10 months ago #62542 by alog
Merci…
J’avance pas à pas et j’ai crée un champ favoris pour que l’enregistré puisse ajouter un article a ces favoris.
j’ai donc créé un module universel pour lister les articles en favoris de l'utilisateur enregistré et là je me heurte à tous les paramêtres un peu hermétiques du module.
Connais-tu les paramètres nécessaires pour afficher la photo + titre de l’article dans ce module?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 10 months ago #62543 by micker
ils ne sont pas hermetique mais nombreux ... ta mims ton flexi en fr via les paquet de traduction telechargeable sur le site ?
sinon penses mots clés :
Dans ta liste d'article tu veus afficher les champs image et titre
donc onglet layout select field
title => yes
description ..
image => tu fais tes réglages

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 10 months ago #62546 by alog
oui flexi en fr
dans mon onglet layout > select, j’ai « Currently selected layout, does not have layout specific parameters »
je règle dans affichage sélection des champs titre + pict mais rien ne s’affiche ?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 10 months ago #62551 by micker
ta un soucis avec ta traduction, ta bien pris la derniere ?

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 10 months ago #62577 by alog
oui le dernier package, celui du mois dernier.
je n’avance pas avec mon module Favorite. j’ai spécifié le layout select et j’ai ça « does not have layout specific parameters »
et voila ce qu’il m’affiche en frontend (see pict) ?? 'sélectionnez' et 'voir plus' restent vides ?
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.299 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline