[SOLVED] mod_flexiadvsearch bug pour la configuration ?

More
8 years 2 months ago - 8 years 2 months ago #59982 by Lelouch
Bonjour.

Je me permets d'ouvrir un sujet sur votre module : mod_flexiadvsearch.
Je l'active, jusque-là pas de soucis, mais quand viens la question de la configuration j'ai un gros bug. (cf. screenshot) Et bien sûr en cliquant sur les différents onglets, en haut du module, cela n'appelle aucune page.

J'ai essayé sur Firefox et Google Chrome mais j'ai le même souci. J'aimerais savoir si cela ne concerne que moi ou bien est-ce général ?

Je ne peux utiliser le moteur de recherche natif de Joomla car en lançant la recherche, les résultats obtenus me donne des liens faussés et qui ne prennent pas en compte le design que j'ai fait pour mes pages dans flexicontent. Puis même sans cela, cela m'intéresse beaucoup plus d'utiliser votre module surtout que tout mon site fonctionne avec Flexicontent.

En vous remerciant.
Attachments:
Last edit: 8 years 2 months ago by ggppdk.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 2 months ago #59986 by ggppdk
Hello

try this:
press CTRL+F5 / F5 / command+R, (Windows / Linux / Apple\'s Safari) to make sure that latest JS/CSS has been loaded

then try this
switch to english , and re-open the configuration ?


-- Flexicontent is Free but involves a big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite having a long list of functions) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing with a 5-star...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 2 months ago #60000 by Lelouch
CTRL+F5 no change.

How switch to english ?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 2 months ago #60007 by micker
edite ton utilisateur et change la langue de l'administrateur
attention tu es bien en flex 3.0.12 et tu as reinstaller la traduction depuis le site ?

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 2 months ago - 8 years 2 months ago #60019 by Lelouch
Ah ok je n'avais pas compris ça.

Alors non je suis toujours en 3.0.11. et oui j'ai pris le pack disponible sur le site pour la traduction de flexicontent.
Mais en passant en anglais, je n'ai plus le bug. Et dés que je repasse en français cela revient.

Cela provient donc de là. Je vais donc faire mes réglages et je repasserai en français.

Merci à vous deux pour votre aide.

Sujet résolu.
Last edit: 8 years 2 months ago by Lelouch.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 2 months ago #60020 by micker
ok il faudra que je teste ca ...
Merci pour le retour

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.297 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline