Besoin de conseils pour la gestion des tags

More
10 months 3 weeks ago #83888 by LukeB
Oui, je comprends : tu peux accéder à l'admin du site et je t'envoie le fichier sur ton adresse perso si tu en es d'accord

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 months 3 weeks ago #83889 by micker
ok

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 months 3 weeks ago #83892 by LukeB
Après e longues mises au point, j'ai pu établir un fichier d'import qui a permis la mise à jour des catégories sur la base des tags enregistrés.
J'essaie maintenant de maitriser le tri des articles affichés pour une catégorie donnée. Je n'arrive pas à rendre le drag and drop de la vue items effectif dans la vue affichée sur le site. Je réussis juste à afficher les items featured en tête, par contre comment paramétrer l'ordre d'affichage pour qu'il réponde à l'ordre obtenu par drag and drop ? J'ai l'impression d'avoir tout essayé ...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 months 3 weeks ago #83893 by micker
le mieux c'est de faire des postes séparés, mais en soit dans ta catégorie il faut activer l'ordre "classer dans la catégorie actuelle"
puis il faut aller dans la liste des articles, filtré par la catégorie souhaitée, faire son ordre et le sauver

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 months 3 weeks ago #83895 by LukeB
Oui, c'est que je fais(voir PJ)  mais je m'aperçois que le tri s'effectue par colonne : d'abord celle de droite puis celle de gauche. Y a-t-il moyen que le tri se fasse sur les 2 colonnes à la fois, de gauche à droite et du haut vers le bas ?
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 months 3 weeks ago #83896 by micker
desoler quelle colonne ?
l'ordre 2 c'est un ordre secondaire si l'ordre 1 a des égalité

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.314 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline