Ne pas afficher le lien Lire la suite pour les articles n'ayant pas de suite et pour les autres ou

More
2 years 5 months ago #80906 by sorgina
Avec Yes, if needed ça fait disparaître le bouton même pour ceux qui ont une suite. J'ai essayé Non et c'est pareil.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 5 months ago #80908 by micker
tu peus esssayer avec un autre template ?

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 5 months ago #80910 by sorgina
J'ai utilisé le template Blog mais c'est pareil.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 5 months ago #80919 by sorgina

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 5 months ago #80926 by sorgina
Une chose que je ne comprends pas. Pour faire afficher le lien Lire la suite il faut que <hr id="system-readmore" /> soit présent entre le texte d'intro et la suite. Utilisant des champs persos différents pour l'intro et la suite de l'article, Flexi ne peut pas deviner, malgré les réglages, s'il faut ajouter ou pas le lien Lire la suite.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 5 months ago #80930 by micker
hello je pense que si
Code:
$readmore_forced = $this->params->get('show_readmore', 1) == -1 || $this->params->get('lead_strip_html', 1) == 1 ; $readmore_shown = $this->params->get('show_readmore', 1) && ($uncut_length > $lead_cut_text || strlen(trim($item->fulltext)) >= 1); $readmore_shown = $readmore_shown || $readmore_forced; $footer_shown = $readmore_shown || $item->event->afterDisplayContent;
mais je pense qu'il y a un conflit entre le fait de forcer le lien, le nombre de mot pour couper en automatique ET le fait d'avoir un lien lire la suite
tu a regarder si via une classe css tu ne pouvez cacher le bouton ?

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.308 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline