Module universel : articles en relation

More
7 years 7 months ago #63986 by micker
cela dépend du type de cache ... je prefere le cache de joomla + le conservateur

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 7 months ago #63987 by rork
purée, c'est tout con... ne pas mettre de cache sur le module... bigre.... j'ai un cerf volant....

I want to believe, but winter is coming!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 7 months ago #63988 by micker
oui ca aussi c'est possible j'y ai pas penser non plus lol

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]
The following user(s) said Thank You: rork

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 7 months ago #64092 by rork
Bonjour,
Je me permets de continuer sur le même sujet, je suis toujours dans la gestion d'un site traitant des articles de journaux. Avec le module universel, je souhaite maintenant afficher les articles d'un même "auteur", "auteur" étant ici un champ personnalisé et pas un champ original de joomla, donc je suis toujours dans l'onglet "Liste des articles : sélection", et tout en bas on aborde le filtrage par champ personnalisé, j'ai mis "Dynamique : filtrer en utilisant les valeurs ...", puis dans le champ "Filtres dynamiques" j'ai mis l'id du champ en question, ici "15" pour "auteur", dans la copie d'écran j'ai mis "id_15", car j'ai essayé divers trucs...
Suis-je au bon endroit ? est-ce un problème de syntaxe ? un autre paramétrage à mettre ?
je joins aussi la copie d'écran du rendu, où on voit l'autre module universel avec les tags qui marche très bien ;-)

I want to believe, but winter is coming!
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 7 months ago #64093 by micker
... la le soucis c'est que tu va devoir faire un module par auteur ....
car la syntaxe c'est 15##lavaleurquetuutilisecommefiltre
pourquoi ne pas utiliser le champs auteur ... la tu as une option toutes prête ...

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 7 months ago #64094 by rork
arg, c'est bon.... cela fonctionne... j'ai remis 15 au lieu de ip_15, pourtant j'ai nettoyé la cache.... purée qu'il est bien ce module universel... sauf le paramêtrage !
Bonne journée

I want to believe, but winter is coming!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.293 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline