AVEZ VOUS DEJA EU CE PROBLEME ? : Utilisation Flexiaccess

More
13 years 6 months ago - 13 years 5 months ago #11054 by oxy021
Bonjour,
Je me lance dans l'utilisation de Flexiaccess mais après avoir définit les users, les groupes, les droits, ajouter le bout de code PHP dans mon template, En Frontend, quand je clic sur "editer le contenu" j'ai soit le message : Pas autoriser à modifier le contenu soit je reviens sur home sans message.
Où est-ce que j'ai pu louper quelque chose ?
Last edit: 13 years 5 months ago by oxy021.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 6 months ago #11059 by micker
hello
as tu mis tes autorisation sur tes articles ?
verifie
a+

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 6 months ago #11065 by oxy021
J'ai bien vérifier. Que le mette les droits sur un seul article ou sur toutes une catégorie, çà ne change rien. Par contre, une chose "étrange" : mes sous-catégories d'article n'apparaissent pas sous flexiacces. Je passe directement de mes catégories à mes articles.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 6 months ago #11103 by micker
as tu mis des autorisation sur ton menu avec le gestionnaire de joomla ? si oui enleve et n'utilise que le gestionnaire flexiaccess
a+

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 6 months ago #11133 by oxy021
Non, je ne vois pas mes menu sont tous en "acces public" tout simple. Ci-dessous d'autres capture...

[attachment=0:ebwy21tg]<!-- ia0 -->Sans titre-1.jpg<!-- ia0 -->[/attachment:ebwy21tg]
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 6 months ago #11134 by oxy021
[attachment=0:19kg0jgj]<!-- ia0 -->Sans titre-2.jpg<!-- ia0 -->[/attachment:19kg0jgj]
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.286 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline