Modification d'articles

More
6 years 6 months ago #69878 by micker
Replied by micker on topic Modification d'articles

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 6 months ago #69881 by ced1870
Replied by ced1870 on topic Modification d'articles
ce qui me surprend c'est qu'un coup on se retrouve avec un array, un coup avec un object simple, un coup avec un object Joomla! (fonction get)
j'ai ajouté un test dans mon code pour cela. A voir si ça marche

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
6 years 6 months ago #69882 by pm
Replied by pm on topic Modification d'articles
Bonjour
je reviens aussi sur le post et souhaiterai le rouvrir
Oui j'avais j'aurai pas du dire viré mais désinstaller Page builder CK , mais s’est un outils qui est vraiment génial au même titre que flexicontent et souhaiterai trouver une solution au problème.
ce qui me pose problème s'est que j'ai des membre qui souhaiterai faire évoluer ou changer les article ou les pages qui les concerne est que cela n'est plus possible depuis la dernière mise à jour de flexicontent
Cordialement
merci pour votre travail
pm

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.407 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline