Module avec une liste d'article : le module ne s'affiche quant on clique sur un des liens

More
1 year 1 week ago #83655 by micker
en fait c'est tout simple
il y a un soucis de regalge
tu as choisis "en rapport avec la "categorie courante" le module ne s'affichera que sur une vue categorie
si tu choisis "items de la meme catégorie" le module d'affichera sur la vue item
il te faut voir un autre reglages ou 2 modules differnets

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 year 1 week ago #83656 by sorgina
J'ai dupliqué le module et mis à Items de la même catégorie, mais il ne s'affiche quand même pas. Il y aurait quoi comme autres réglages ? je ne vois pas autre chose.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 year 1 week ago #83659 by micker
attend as tu bien compris, il te faut un module pour la vue categorie que tu n'affiches que sur les categories et une autre que sur les vues items (si tu le vues dynamique)

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 year 6 days ago #83670 by sorgina
Je vais m'organiser différemment car ça me fait trop de liens de menu et de modules. Mais je reviendrais sur mon problème, car je veux comprendre.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.866 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline