image article en page d'accueil [résolu]

More
13 years 3 months ago - 13 years 3 months ago #13289 by santiago
dans le template de ma page d'accueil j'ai demandé a afficher la premiere image de l'article, hors celle ci ne s'affiche pas (j'ai une croix à la place de l'image) alors que si je clique sur le lien pour afficher l'article en entier l'image est bien la...
Last edit: 13 years 3 months ago by santiago.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 3 months ago #13292 by micker
hello
en premier
desactive l'option nettoyer l'html dans ta categorie
a+

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 3 months ago #13299 by santiago
bonjour
si je met à non "supprimer le html", l'image apparait bien mais la croix suive du texte du titre (qui apparait donc 2 fois) est toujours la ! je joins une image.
pendant que j'y suis, on le voit sur le fichier joint j'ai demandé à afficher le titre de la catégorie (actualités) et une image, mais cette dernière s'affiche en dessous...
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 3 months ago #13300 by micker
hello
tu pourrais mettre un lien pour voir le soucis en vrai ? (surement un probleme de css)
a+

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 3 months ago #13303 by santiago
malheureusement je ne peux pas mettre un lien le site n'est pas encore en ligne ! je vais gratter du coté du css, ca serait le css de mon template ou faut il que je regarde celui de la catégorie ?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 3 months ago #13305 by micker
utilise firebug pour trouver le mechand
sinon utilise un serveur de test genre free ...met le site en cours de construction et envoie le lien
a+

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.301 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline