Migration j4

More
2 years 2 months ago #81396 by micker
Replied by micker on topic Migration j4
tu as un soucis sur ton theme dupliquer le code n'est pas compatbile avec j4
template core-oeuvres2/item.php:34
il faut mettre ton appel a jour comme ceci :
Code:
JFactory::getDocument()->addScript(JUri::root(true).'/components/com_flexicontent/assets/js/tabber-minimized.js', array('version' => FLEXI_VHASH)); JFactory::getDocument()->addStyleSheet(JUri::root(true).'/components/com_flexicontent/assets/css/tabber.css', array('version' => FLEXI_VHASH)); JFactory::getDocument()->addScriptDeclaration(' document.write(\'<style type="text/css">.fctabber{display:none;}<\/style>\'); '); // temporarily hide the tabbers until javascript runs
a adapter en fonction de ton code
=> flexi a mis à jour les templates de bases mais ne peu intervenir sur les templates dupliqués ou customiser

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 2 months ago - 2 years 2 months ago #81397 by philippeg
Replied by philippeg on topic Migration j4
theme généré avec template creator pour J4 il faut juste regénérer le theme c'est ce que j'ai fait ....
On parle bien du them global du site ? LEs themes FC je ne touche pas .. 
ce que je ne comprends pas c'est que j'ai ce soucis avec certains templates FC et pas d'autres ...
Last edit: 2 years 2 months ago by philippeg.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 2 months ago #81398 by micker
Replied by micker on topic Migration j4
non c'est dans le theme de flexi qu'il faut editer les ligne
core-oeuvres2/item.php:34

va dans la gestion des theme puis dans core-oreuvres2 dans le dernier onglet tu peus editer les fichiers et edite item.php

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 2 months ago - 2 years 2 months ago #81399 by philippeg
Replied by philippeg on topic Migration j4
ah ok j'ai du dupliquer un thème à un moment donné et ce thème duplique n'a pas été mis à jour lors du passage à la v4 de fc .....
le problème c'est que tous les thèmes sont dupliqués car j'ai des besoin différents selon les cas .. cela veut dire que je vais devoir refaire une bonne partie d'entre eux ....
Last edit: 2 years 2 months ago by philippeg.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 2 months ago #81400 by micker
Replied by micker on topic Migration j4
juste corriger certain chargement de fichiers car les appels en j4 ont changer
poste tes ligne core-oeuvres2/item.php:34 à 40
je vais te guider

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 2 months ago #81401 by philippeg
Replied by philippeg on topic Migration j4
Autre question : je ne touche ni le php ni le Js, par contre, j'ai changé de nombreux CSS que j'ai mis dans le template template creator dans le fichier custom.css ...mais je suppose que le contexte a changé, bootstrap 5 donc le nom des classes a du changer aussi ....mes changements css sont ils toujours valables ?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.321 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline