Jobboard rapport offre/candidat

More
2 years 2 months ago - 2 years 2 months ago #81506 by micker
hello j'ai tester sur un site cela fonctionne meme en backend
la tu peus voir les bien immobilier rattacher à un agent immobilier
 

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]
Last edit: 2 years 2 months ago by micker.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 2 months ago #81507 by Vil
Replied by Vil on topic Jobboard rapport offre/candidat
Bonjour, merci, c'est intéressant.
"Estate in relation" c'est donc comme "offre en relation", ok, mais, je suis circonspect car pour l'emploi c'est une autre démarche avec l'enregistrement du postulant en relation automatique (et indiquée) avec une offre.
C'est possible d'avoir une explication pour pouvoir réaliser cela sur jobboard, s'il vous plaît?
 Je sais pas si je peux faire avec la démo ou s' il faut tout refaire.
Merci

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 2 months ago #81508 by micker
si c'est bien ca c'est la meme fonction il y a juste un bouton en plus pour postuler (c'est une option du champ)
La demo est la pour des tests ... pour de la production je recommande de ce faire son site a soit bien propre

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 2 months ago - 2 years 2 months ago #81509 by Vil
Replied by Vil on topic Jobboard rapport offre/candidat
Merci, je vais essayer avec votre quickstart de rajouter l'info indispensable du rapport offre/candidat.
Last edit: 2 years 2 months ago by Vil.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 2 months ago #81510 by micker
pour moi le mieux c'est de refaire, y a le tuto concept sur le site flexidemo.com3elles.com/jobboard/fr/kick...joomla-partie-1.html

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 2 months ago - 2 years 2 months ago #81511 by Vil
Replied by Vil on topic Jobboard rapport offre/candidat
Merci, mais ajouter ma fonction manquante sur le site test ou le quickstart est donc pas possible? La structure de base cv thèque n'est pas faite pour cette modification?
Moi, je voulais juste voir cette fonction à l’œuvre et la tester, avant de m'engager dans la construction laborieuse de mon application.Surtout qu'en reprenant le tuto j'aurais le même problème de rapport offre/candidat.
Last edit: 2 years 2 months ago by Vil.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.325 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline