Flexicontent configuration
Hello,
I'm currently testing r1750 compatible version 3.x joomla and I see some problems in display configuration Flexicontent.
The first thing is that the display configuration page asser long to arrive. Nothing dramatic, it's just the point.
The second is due to the fact that the display of the tabs is under the administration menu of joomla configuration. In fact, if there are many components, the page can be found hidden because very low.
The third comes from the drop-down menus, at least I suppose, that are empty.
Regards and good luck.
Bonjour,
Je suis en train de tester la version r1750 compatible avec joomla 3.x et je constate quelques soucis d'affichage dans la configuration de Flexicontent.
La première chose est que l'affichage de la page de configuration est asser longue à arriver. Rien de dramatique, c'est juste pour le signaler.
La seconde est du au fait que l'affichage des onglets s'effectue sous le menu d'administration des configuration de joomla. De fait, s'il y a beaucoup de composant, la page se retrouve masquée car très basse.
La troisième provient des menus déroulant, tout du moins je suppose, qui sont vides.
Cordialement et bonne continuation.