(Google translation in english

Hello,
I use Flexicontent on my Unimog truck website where I allow properly registered users to download technical documents via a Flexicontent "File" field.
I would like to limit the number of simultaneous downloads initiated by the same user to avoid overloading my website's server.
Would this functionality be possible by adding it to the File field (in the interface, a simple numeric field like:
Number of simultaneous downloads by the same user (0 = no limit): [Value])
? From a development perspective, I have no idea what this would entail.
But it would be a REALLY useful feature because sometimes my provider complains about too many simultaneous downloads.
Thank you very much!
Alain
(Original text in French : )
Bonjour,
J'utilise Flexicontent dans mon site sur les camions Unimog où j'autorise les Utilisateurs correctement enregistrés à télécharger sur mon site des docs techniques via un champs File de Flexicontent.
Je voudrai pouvoir limiter le nombre de téléchargements simultanés lancés par un même Utilisateur afin de ne pas trop charger le serveur de mon site.
Est-ce que cette fonctionnalité serait possible à ajouter au champs File (au niveau interface, un simple champs numérique du type :
Nombre de téléchargements simultanés par un même utilisateur (0 = aucune limite) : [Valeur])
Au niveau du développement, je n'ai pas la moindre idée de ce que cela peut représenter.
Mais ce serait VRAIMENT une fonctionnalité très intéressante car parfois mon Provider me reproche des téléchargements simultanés trop nombreux.
Merci beaucoup !
Alain