Problème dans l'ordre des champs en backend

More
14 years 4 months ago #1294 by Eric
Dans les versions 3 et 4 je changeais l'ordre des champs sans problème pour le backend. Dans la version 5 je n'y arrive plus. Ce réglage est-il ailleurs. Merci.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 4 months ago #1298 by vistamedia
Bonjour Eric.
Pour ce qui de l'ordre des élements dans le formulaire en backend c'est au même endroit, avec un nouveau paramètre (1) qui rend la manipulation beaucoup plus simple.
Ne pas oublier de filtrer par type (2) et de vérifier que la colonne d'ordre est bien active (3).

Maintenant pour la partie frontend, l'ordre des champs est déterminé dans le template. Il suffit de les glisser/déplacer pour leur donner l'ordre que tu souhaites.


Bonne journée,
Manu.

FLEXIcontent lead developer.
www.vistamedia.fr web agency and custom development.
www.joomla.fr co-administrator.
Please no PM for support request, use the forum for that!!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 4 months ago #1299 by bsky92
whaouh, ca je n'avais pas tilté, ca devient de plus en plus facile à utiliser :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 4 months ago #1323 by Eric
Effectivement c'est plus judicieux. Merci.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.265 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline