Déplacer plusieurs catégories en même temps

More
3 years 3 weeks ago #79856 by sorgina
Salut

Je voudrais déplacer plusieurs catégories dans une autres (comme dans Joomla) mais je ne trouve pas cette fonction. En cherchant dans les discutions je suis tombé sur celle-ci qui date de 8 ans. A l'époque cette fonction n'était pas présente mais c'était prévue de l'ajouter. Donc elle doit y être. Mais impossible de trouver.

Flexi 3.3.9

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 3 weeks ago #79857 by micker
non desoler elle n'as jamais été ajouter il faut donc soit le faire a la mains soit desactiver le plugin System - Flexisystem, core tasks pour aller dans les categories et avoir le batch de joomla puis remettre le plugin en route

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 3 weeks ago #79861 by sorgina
Dommage. Alors je vais comme tu dit. Juste pour mon info, pourquoi cette fonction n'as jamais été ajoutée ?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
3 years 3 weeks ago #79863 by micker
pas essentielle (peu de demande des utilisateurs) et par manque de temps

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.292 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline