Module de contenu universel : le tri sur le champ perso ne se fait pas

More
3 years 1 week ago #79947 by micker
les codes d'acces ne fonctionnent pas desoler

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 11 months ago #80008 by micker
franchement pour l'instantje ne comprend pas ... a mon avis il doit y avoir un soucis sur les dates saisies
j'ai ajouter la date qui sert au filtrage en affichage histoire d'y voir plus clair
j'arrive a avoir des dates d'evenement mais l'ordre est bizarre
tu peus verifier tes articles ?

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 11 months ago #80010 by sorgina
Ca ne peux pas être un problème de saisi de date car le filtrage est fait sur un champ Date/Timestamp, c'est pas comme si c'était un champ texte. Tu veux que je vérifie quoi en particulier dans les articles ?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 11 months ago #80011 by micker
je veus dire bien vérifier que chaque article est une bonne date par rapport a l'affichage souhaité (des fois on se trompe a la saisie

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 11 months ago #80012 by sorgina
J'ai vérifié et les dates corresponde. Dans l'onglet Items List > Liste d'item du module tu avais modifié les réglages de Ordre d'item (niveau 1) ? car le filtre ne se faisait pas sur le champ perso Date de l'événement. J'ai réglé pour que ça se fasse sur ce champ mais ca a fait disparaitre le module...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 11 months ago #80013 by micker
oui c'est bizarre cette histoire .... j'avais fait cette configuration je vais reregarder ce matin

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.320 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline