Messages d'info a la creation d'un article

More
2 years 4 weeks ago - 2 years 4 weeks ago #82055 by sorgina
Salut
J'ai montré à une personne comment créer un article dans Flexi, en passant par Contenu (du menu principal de Joomla), puis Articles et Ajouter un article. Et là j'ai eu deux messages d'infos :


J'imagine que ces messages s'affichent parce qu'il faut choisir un type d'article ? car moi, lorsque je cré un article je le fais toujours depuis le gestionnaire d'articles de Flexi et je choisis le type avant que le formulaire s'affiche. Et je ne les ai jamais eu.
Last edit: 2 years 4 weeks ago by sorgina.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 3 weeks ago #82057 by micker
1 ce soucis est corriger dans la prochaine version de flexi
2 il ne faut pas utiliser les liens de soumissions de joomla mais ceix de flexi qui permettent de gérer les régles plus finement

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 3 weeks ago #82060 by sorgina

1 ce soucis est corriger dans la prochaine version de flexi

 
Merci pour l'info.

2 il ne faut pas utiliser les liens de soumissions de joomla mais ceix de flexi qui permettent de gérer les régles plus finement
Mais que l'on passe depuis le gestionnaire d'articles de Flexi ou par Contenu (du menu principal de Joomla), puis Articles et Ajouter un article, on arrive quand même sur le formulaire d'un nouvel article de Flexi. Donc il sera possible de gérer les règles de Flexi.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 3 weeks ago #82061 by micker
C'est juste que c'est pas propre tu comptes sur une redirection qui si elle déconne (ce que je ne souhaite pas ) te posera un soucis ... Vs faire un lien propre

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 3 weeks ago #82062 by sorgina
Je comprends mieux. Merci :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 3 weeks ago #82063 by micker
PAs de soucis

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.278 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline