champs plugin chargé meme si inactif

More
13 years 11 months ago #6799 by fgossart
j'utilise Joomla Very simple Image gallery dans un champs type plugin.
En précisant le chemin dans la valeur, je peux donc afficher une petite gallerie photo.
Tout est ok.

Le problème, c'est que en vue blog, je n'ai pas activé ce champs, et pourtant il me génère un code conséquent inutile, en fait du css, du javascript, pour chaque élement de la liste blog alors que le champs n'est pourtant pas affiché.
C'est lourd, ralentit la page.

Mon champs n'est évidemment pas en recherche ni en filtre.
Je répète il n'apparait pas en blog, pas mis dans le template blog, et pourtant tout le code est là.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 11 months ago #6815 by micker
j'ai constaté la même chose et je l'ai fait remonté en bug !
tu peus essayer dans parler dans la partie request ou bug du forum anglais y des devs actifs de ce coté là !
tiens moi au courant si tu as une solution
a+

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.254 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline