FLEXIcontent - Universal Content : problème de taille

More
1 year 2 months ago #83351 by rork
j'ai re-installé flexi pour voir, cela à bougé dans le journal où le module fonctionne www.journal-ipns.org/les-numeros/n-78-mars-2022
j'ai eu un message me disant que 2 templates avaient été modifiés lors de l'install
le soucis est que dans le paramétrage du module tout est en déroulé, et je ne vois pas de détails significatifs avec ce que tu me signales... désolé....

I want to believe, but winter is coming!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 year 2 months ago #83356 by micker
si regarde le code generer je vois bien la différence de reglage
-> tu un module regle en 2 colonnes et avec l'option fit and strech (etirement de l'image) alors que l'autre on voit du 3 colonnes et l'imge n'est pas étiré

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 year 2 months ago #83357 by rork
je comprends quand tu vois des différence, mais dans la gestion du module il doit manquer des champs car je ne vois pas où intervenir

I want to believe, but winter is coming!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 year 2 months ago #83358 by micker
je le redis
-> mise en page carroussel
-> item en vedette ou/et item standard
puis content placement => comme tu le souhaite
puis image fit => choisis ton option
Puis dans carroussel options
max #items (pour le nombre de colonnes)

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 year 2 months ago #83359 by rork
bon, je suis désolé, je perds la main sur flexi et le passage à joomla 4 a changé la présentation des paramètres ou c'est moi qui n'ai pas suivi les dernières mises à jour. Désolé pour le temps qui tu as passé à m'aider, mais je vais laisser de côté le module flexi et peut-être utiliser le module slider ck avec qui je m'entends bien.
bonne continuation,
Yannick qui se fait vieux...

I want to believe, but winter is coming!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 year 2 months ago #83360 by micker
Envoi moi un acces

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.270 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline