Google map with multiple markers

More
More
7 years 8 months ago #63473 by micker
bizarre tu as bien la derniere version ?

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 8 months ago #63475 by id-pop
Quand je mets à jour, ça bug (retour du problème de clé)
Donc j'ai remis la version précédent dans laquelle j'ai modifié le fichier "default.php" en ligne 91 : " <script type="text/javascript" src="maps.googleapis.com/maps/api/js<?php if ($apikey) echo '?key='.$apikey; ?>"></script>"
Il y a aussi un souci sur l'aspect "markerimage" (j'ai enlever "mod_flexigooglemap/cluster" avant l'appel du fichier).
L'ennui, c'est que comme le site est en production, je peux pas trop faire de tests dessus

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 8 months ago #63486 by micker
non il te faut prendre la derniere version sur github le code que tu donne est déjà comme cela
re telecharges depuis le git github.com/micker/mod_flexigooglemap puis tu fais download (bouton vert à droite)

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 8 months ago #63638 by id-pop
Alors pour l'aspect clé API, c'est bon! Merci!!
Par contre, il reste le problème de la non prise en compte du style : quand j copie le code depuis snazzymaps le code en le mettant bien entre [], il disparait une fois sauvegardé
Par ailleurs, y a t-il un moyen pour limiter le zoom maximum ? Quand j'affiche un seul point sur la carte, le zoom est au maximum et je le trouve trop important.
Sinon, la possibilité de définir un zoom fixe de base.

Merci pour ton aide !

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
7 years 8 months ago #63647 by micker
je viens de mettre l'option pour la valeur du zoom quand il n'y a qu'un seul marqueur => tu peus le tester en mettant la derniere version (download zip) sur github
j'attend tes retours
pour ce qui est du champs de style je vais voir .... je pencherai vers un soucis de sécurité dans joomla ...

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]
The following user(s) said Thank You: id-pop

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.309 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline