Problème mise à jour de langue fr de 3.3.1.2 vers 3.3.1.5

More
5 years 2 weeks ago #76281 by micker
tu peus essayer cette version ?

File Attachment:

File Name: fr17.zip
File Size:232 KB

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 2 weeks ago #76284 by alain_grach
Après avoir cherché un moment, dans la fenètre Gestion de Extensions, j'ai trouvé l'extension nommée "Package de langue français (fr-FR) ", emplacement "Site", de type "Fichier", auteur "Flexicontent.org", date "Inconnu", version "3.3.1.2" (sans doute est là le problème, ça devrait être 3.3.1.5).

Dans la gestion des extensions, j'ai aussi vu une extension nommée "com_flexicontent - fr-FR" qui a comme information de version : "2015-10-20-08-24-17"
et dont la date indiquée est "20.10.2015". Cette extension n'a pas l'air d'avoir un rapport avec la mise à jour que j'installe. Je l'ai désactivée et ça ne change rien du tout. Sans doute les restes d'une vieilles installations ???

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 2 weeks ago #76285 by alain_grach
Parfait, avec ton fichier en pièce jointe, je n'ai plus de problème après son installation et mon pack de langue dans la gestion des extensions indique bien la version 3.3.1.5
Je te remercie beaucoup !

Alain

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 2 weeks ago #76287 by micker
bon j'ai trouver des coquilles que je suis en train de résoudres pour l'avenir .. c'est pas gagner car l'api php de crowdin c'est la galère ????

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 2 weeks ago #76289 by alain_grach
Alors bon courage, je ne connais crowdin que dans l'aide à la traduction que je propose, tout particulièrement pour Flexicontent.
Je voulais juste te dire que je trouve que Flexicontent est vraiment extraordinaire et féliciter toute l'équipe pour ce travail.
C'est parfois tellement riche que difficile à configurer mais cette richesse permet une puissance incroyable.

Alain

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
5 years 2 weeks ago #76290 by micker
Merci c'est grace à georgios ! pense a voter pour flexi sur la jed

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.315 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline