Besoin de conseils pour la gestion des tags

More
1 year 1 week ago #83750 by micker
un soucis de traduction => il faut editer chaque champsactiver l'export

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 year 1 week ago #83754 by LukeB
Pour chaque champ, est-ce dans FIELD TYPE specific configuration - tab Apparence - Basique dans Exporter - Inclure l'export csv ? Faut-il répondre 'valeurs brutes' ou 'Valeurs de rendu' ?
Pourrais-je ne le faire que pour les champs catégories (principale et secondaires), les tags et le ID; faire l'export, travailler le fichier csv puis faire un import uniquement de ces champs sans casser les autres ?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 year 1 week ago #83755 by micker
hello
valeur brut => c'est la valeur technique
valeur de rendu => c'est la valeur qui sera affiché
non il faudra tout faire par articles

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 year 1 week ago #83775 by LukeB
Je ne comprends pas : tu veux dire qu'il faut le faire pour tous les champs avant de faire l'export ?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 year 5 days ago #83780 by micker
pour tous ceux que tu veus oui c'est pour optimiser les temps et la précision du fichier

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 year 17 hours ago #83806 by LukeB
Bonjour

Je viens de faire un essai d'export : je me rends compte que les tags ne sont pas exportés bien que j'aie répondu 'Valeurs brutes' à 'Inclure l'export CSV' dans
'Label et accès' de 'FIELD TYPE specific configuration' pour le champ 'Tags' : qu'est-ce qui ne va pas ?
Pour travailler les données du fichier csv, je convertis le fichier pour que les champs s'affichent en plusieurs colonnes. Mais je suppose qu'il faudra faire l'opération inverse (toutes les données sur un seule colonne, séparées par une virgule, avant l'import : comment fait-on cela ?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.310 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline