Présentation en front de Flexi 4

More
2 years 3 months ago - 2 years 3 months ago #81170 by micker
desoler je pense que j'ai un soucis de message je t'ai repondu mais c'est le message d'un autre
la tes dans une catégorie
la regarde
tu regles les items en feature
donc mise en page > feature item
maintenant tu veut afficher un champs images donc mise en page > feature item > champs
pareil tu dis c'est fou mais la réponse est dans ton scren
tu veus gerer la position de ton image
mise en page > feature item > disposition  et la tu va voir une liste déroulante pour choisir le positionnement du texte par rapport à l'image

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]
Last edit: 2 years 3 months ago by micker.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 3 months ago #81172 by schott0200
Bon rien à faire ... Je n'arrive pas a intégré les images. Pourtant elles sont bien dans les articles ...
 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
2 years 3 months ago #81173 by micker
Il faut créer un champ flexicontent image et utiliser l'option pour mapper les champs image de joomla dessus

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.287 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline