Erreur 403 lorsque je sauve un article

More
1 month 6 days ago #85039 by titi222
La copie d'un article ne change rien au problème.
Et du coup peut-on changer les dates qui posent soucis directement en BDD ? Et comment ?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 month 6 days ago #85040 by micker
Il faudrait comparer un article qui marche avec un article ne fonctionne pas dans la table com_content
Puis corrigé en fonction
Attention a faire cela avec une sauvegarde
Désoler je ne peu être plus précis car la c'est lié a ton site c'est plus du support flexicontent

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 month 5 days ago #85065 by titi222
Je n'ai pas eu le temps de checké mes contenus en base de données.
Car j'ai un autre problème, un contenu qui fonctionne et qui permet que je sauve plusieurs fois des modif. Tout d'un coup il ne fonctionne plus avec le message erreur 403. Lorsque j'insère un bête contenu texte dans un tableau d'un champ textarea. Comme si il y avait une limite de caractères ? (le code source du tableau j'ai vériifé le texte inséré est propre pas de code html autre)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 month 4 days ago #85067 by micker
A mon avis y a un soucis sur la bdd, un waf ou mod security qui bloque les choses

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 month 4 days ago #85071 by titi222
Peut-être j'ai installé admintools dernièrement et je suis chez o2switch. Dernièrement j'ai eu un souci pour un autre site où j'ai dû désactivé le mod security d'o2switch car ça n'allait pas avec le WAF d'admintools. Du coup il faut peut être que je fasse pareil ? ou si tu as une idée ?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
1 month 15 hours ago #85074 by micker
non pas vraiement desoler

FLEXIcontent is Free but involves a very big effort on our part.
Like the our support? (for a bug-free FC, despite being huge extension) Like the features? Like the ongoing development and future commitment to FLEXIcontent?
-- Add your voice to the FLEXIcontent JED listing reviews. Thanks![/size]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: vistamediajoomlacornerggppdk
Time to create page: 0.270 seconds
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Essential
These cookies are needed to make the website work correctly. You can not disable them.
Display
Accept
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline